מדיניות ענישה – שיקול דעת שיפוטי ובעיית חוסר האחידות בגזר הדין.

טופס צור קשר

22/04/2013

מאמר בעניין שיקול הדעת הרחב, אשר עומד בפני שופטי ביהמ"ש בבואם לגזור את עונשו של נאשם שהורשע בפלילים. ההבדלים המשמעותיים בין פסקי דין ידועים יותר וידועים פחות, משתי נקודות מבט: מיחד משפחת הקורבן, אשר טוענת כי דמו לא פחות סמוק מדמו של קורבן מקושר אחר ומאידך טענת הנאשמים לחוסר אחידות בענישה ואפליה בינם לבין נאשמים אחרים.

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

שיפורי איכות סינון רעשים והמרות קבצים בהקלטות שמע
תחומי מומחיות

אודיו – שיפורי איכות, סינון רעשים והמרות קבצים, כהכנה לתמלול

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, אנו מבצעים המרות פורמטים אנלוגי ודיגיטלי לקובצי סאונד בפורמטים שונים לצורך תמלול ו/או הגשת החומר לביהמ"ש.
שיפורי איכות וסינון רעשים מתבצעים הן ע"י ציוד האולפן והן באופן ממוחשב במידת הצורך וברמת דיוק של אלפיות שנייה, כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות המקור.

להמשך קריאה »
וידאו - שיפורי איכות והמרות קבצים
תחומי מומחיות

וידאו – שיפורי איכות והמרות קבצים

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, אנו מבצעים שיפורי איכות להקלטות וידאו המתקבלות ממקורות שונים (בהירות, חדות וצבע), מבצעים המרות וידאו אנלוגי ודיגיטלי לפורמטים שונים 1:1 למקור ותוך שמירת המקור.
לכידות תמונות סטילס מוידאו מתבצעות ברמת ה-Frame, ברזולוציה של 1/25 שנייה.

להמשך קריאה »
יעוץ והדרכה
תחומי מומחיות

יעוץ והדרכה

א. יעוץ טכני ופתרונות יצירתיים בהגדרת מערכי צילום והקלטה, מערכות טמ"ס ואבטחה (וידאו וסאונד) הכוללות מצלמות גלויות וסמויות, מקרופוני שטח ומערכות הקלטה.
ב. יעוץ והדרכה בענייני הקלטות סאונד כולל סימולציות תישאול ומשחק תפקידים במהלך שיחה, על מנת למקסם את תוצאות הלקוח הן בשמירה על דיסקרטיות והן בהשגת המידע.

להמשך קריאה »
סינון רעשים מהקלטה
תחומי מומחיות

סינון רעשים מהקלטה

באמצעות ציוד אולפן משוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים פעולות לסינון רעשים ושיפור איכות השמע בהקלטות שהוקלטו בתנאים קשים. זאת על מנת שיוכל בעל הדין לפנות עם הקלטות אלה למשרדי תמלול ולהוציא את מרב המלל שנאמר ע"י הדוברים בהקלטה. כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות קובץ המקור.

להמשך קריאה »
מעבדת קול
תחומי מומחיות

מעבדת קול

בדיקות אותנטיות של הקלטות שמע וכמו גם בדיקות להשוואת קול וזיהוי של דוברים בהקלטה, הפכו לאחד הנדבכים החשובים בבדיקת ראיות מוקלטות (שמע).

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות אותנטיות לאיתור עריכה ו/או התערבות בהקלטות שמע וגם בדיקות להשוואת דוברים בהקלטה ע"י מערכת "מנוע זיהוי דובר" ביומטרית.

להמשך קריאה »
שילוב של תמלול חזותי בתוך כדי הקלטת שמע או סרטון וידאו.
תחומי מומחיות

שילוב תמלול חזותי עם הקלטת אודיו / וידאו

באולפננו ניתן להפיק מדיות אשר כוללות את טקסט התמלול בתאום ובסינכרון מלא לתוכן ההקלטה (וידאו וסאונד), שילוב התמלול ככתוביות רצות מאפשר לביהמ"ש הבנה טובה יותר של הדברים שנאמרו, ללא הצורך במעקב אחרי מסמכי התמלול אשר מוגשים בנפרד. ראה סרטון הדגמה.

להמשך קריאה »