הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.

טופס צור קשר

25/03/2013

האם יתקבל על הדעת, כי מניעים זרים הם אלה שיובילו וישפיעו על פענוח זירת רצח ועל כך שכיווני חקירה ברורים כל כך יזנחו ולא יבדקו כלל וכל זאת רק בכדי להימנע מהאפשרות לגלות בסופו של יום את שהיה ברור כל כך?

מאמר מאת: דורון בלדינגר, ערב פסח תשע"ג

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

פענוח תאונות מתיעוד והפקת סרט שיחזור
תחומי מומחיות

פענוח תאונות מתיעוד והפקת סרט שיחזור

פענוח וניתוח צילומי זירת תאונה (תאונות דרכים, תאונות עבודה, חבלות וכדומה)…
עפ"י הממצאים שתועדו ע"י המז"פ המשטרתי, או כפי שמצויים בחומר ראיות אשר הוגש בתיק בית המשפט. ניתן ללמוד ולנתח את זירת התאונה מהתיעוד הקיים. ניתוח זה יביא לידי הבנת המתרחש וישמש לצורכי קידום תהליכי חקירה ו/או בדיקת טענות הצדדים במשפט. כשנדרש, ניתן גם לתעד צילום שחזור לצורך המחשת וחידוד תוצאות הבדיקה.

להמשך קריאה »
שיפורי איכות סינון רעשים והמרות קבצים בהקלטות שמע
תחומי מומחיות

אודיו – שיפורי איכות, סינון רעשים והמרות קבצים, כהכנה לתמלול

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, אנו מבצעים המרות פורמטים אנלוגי ודיגיטלי לקובצי סאונד בפורמטים שונים לצורך תמלול ו/או הגשת החומר לביהמ"ש.
שיפורי איכות וסינון רעשים מתבצעים הן ע"י ציוד האולפן והן באופן ממוחשב במידת הצורך וברמת דיוק של אלפיות שנייה, כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות המקור.

להמשך קריאה »
סינון רעשים מהקלטה
תחומי מומחיות

סינון רעשים מהקלטה

באמצעות ציוד אולפן משוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים פעולות לסינון רעשים ושיפור איכות השמע בהקלטות שהוקלטו בתנאים קשים. זאת על מנת שיוכל בעל הדין לפנות עם הקלטות אלה למשרדי תמלול ולהוציא את מרב המלל שנאמר ע"י הדוברים בהקלטה. כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות קובץ המקור.

להמשך קריאה »
למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?
מאמרים

למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?

מיד עם פרסומו של סרטון החמאס, בו מראים לראשונה את אברה מנגיסטו, השבוי בידיהם כבר 8.5 שנים, התחילו הדעות החלוקות, הספקולציות, מקדמי האג'נדות והמומחים השונים לבחוש. כל ערוץ תקשורת, יצא עם כתבת תחקיר משלו ונראה כאילו המכנה המשותף לכולם, הוא הספק, או אולי יצירת הספק במכוון, בשאלה: האם אכן מדובר באברה מנגיסטו או באחיזת עיניים?

להמשך קריאה »
יעוץ הכוונה והכנת שאלות למומחים בחקירה נגדית
תחומי מומחיות

יעוץ, הכוונה והכנת שאלות למומחים בחקירה נגדית

במסגרת הטיפול בתיק המשפטי, מומלץ להיעזר במומחים שמלווים את עורכי הדין, הן מבחינת יעוץ והכוונה בכיווני חקירה אפשריים והן מבחינת הגדרת וכתיבת השאלות לחקירות נגדיות של מומחי הצד שכנגד ו/או המשטרה ו/או הפרקליטות.

להמשך קריאה »
תחומי מומחיות

ניתוח ופיענוח שריפות מתיעוד וידאו

באמצעות פענוח וניתוח צילומי זירה ותמונות מוצגים, כפי שתועדו ע"י חוקרי כיבוי אש ובהשוואה לתיעוד מצלמות האבטחה, אשר תיעדו בזירה בזמן פרוץ האש ולעיתים אף את רגע ניצוץ האש הראשון. ניתוח ממצאי זירת שריפה מתיעוד, משמש לצורכי חקר האמת וקידום תהליכי חקירה ומשפט בתיקי נזיקין ובתביעות ביטוח.

להמשך קריאה »