קריסתה של מערכת המשפט בישראל

טופס צור קשר

07/01/2011

למרות המחשבה המוטעית, כאילו בראש הפירמידה של מערכת המשפט בישראל, עומדים שר המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה, התברר לאחרונה באופן מוחשי, שדווקא פרקליטות המדינה היא זו שמנהלת את מערכת המשפט והצדק במדינת ישראל.

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

סינון רעשים מהקלטה
תחומי מומחיות

סינון רעשים מהקלטה

באמצעות ציוד אולפן משוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים פעולות לסינון רעשים ושיפור איכות השמע בהקלטות שהוקלטו בתנאים קשים. זאת על מנת שיוכל בעל הדין לפנות עם הקלטות אלה למשרדי תמלול ולהוציא את מרב המלל שנאמר ע"י הדוברים בהקלטה. כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות קובץ המקור.

להמשך קריאה »
מדבר שקר תרחק
מאמרים

מדבר שקר תרחק

26/09/2011

בבית המשפט האיסור הוא אף חמור יותר – מדבר שקר תרחק, לא רק שאסור לשקר, אלא שחייבים להתרחק מכל דבר שעלול להיראות כמו שקר או להביא לידי שקר. בית המשפט חייב להיות מקום של אמת צרופה. אבל כנראה שמימרה זו לא חלה על אלה שאמונים על שמירת החוק והסדר, הינו המשטרה והפרקליטות.

להמשך קריאה »
למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?
מאמרים

למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?

מיד עם פרסומו של סרטון החמאס, בו מראים לראשונה את אברה מנגיסטו, השבוי בידיהם כבר 8.5 שנים, התחילו הדעות החלוקות, הספקולציות, מקדמי האג'נדות והמומחים השונים לבחוש. כל ערוץ תקשורת, יצא עם כתבת תחקיר משלו ונראה כאילו המכנה המשותף לכולם, הוא הספק, או אולי יצירת הספק במכוון, בשאלה: האם אכן מדובר באברה מנגיסטו או באחיזת עיניים?

להמשך קריאה »