איך בוחרים מצלמות אבטחה ? ( כללים ודוגמאות )

טופס צור קשר

02/06/2008

לפני שאתם בוחרים מצלמות אבטחה לבית / לעסק, אם למטרות מעקב, להוכחת נזקים או למטרות אחרות, כדאי שתיקחו בחשבוןנתונים מסוימים, אשר יחסכו לכם לא מעט כסף והרבה עגמת נפש בהמשך לגבי הממצאים.

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

שיפורי איכות סינון רעשים והמרות קבצים בהקלטות שמע
תחומי מומחיות

אודיו – שיפורי איכות, סינון רעשים והמרות קבצים, כהכנה לתמלול

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, אנו מבצעים המרות פורמטים אנלוגי ודיגיטלי לקובצי סאונד בפורמטים שונים לצורך תמלול ו/או הגשת החומר לביהמ"ש.
שיפורי איכות וסינון רעשים מתבצעים הן ע"י ציוד האולפן והן באופן ממוחשב במידת הצורך וברמת דיוק של אלפיות שנייה, כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות המקור.

להמשך קריאה »
דין בוזגלו כדין קצב
מאמרים

דין בוזגלו כדין קצב

24/05/2011

בעקבות פסיקת בג"צ האחרונה, בעניינו של משה קצב ודחיית ביצוע גזר הדין עד לערעור בעליון, נשאלת השאלה האם לא נכון לטבוע כי דין בוזגלו יהיה זהה לדין קצב, בהתאמה ל"דין ידלין כדין בוזגלו".

להמשך קריאה »
הזיגזג של ערוץ 10
מאמרים

הזיגזג של ערוץ 10

02/03/2011

רגע לפני שתהפכו את הסלולרי שלכם לטייפ מנהלים, חשוב שתדעו.
השרות 90* יכול להוות אולי אלטרנטיבה למקרה "אין ברירה", אך זה לא פתרון לצורכי הקלטה, שישמש כנשק יום הדין ויעזור לכם בשלב ההוכחות בביהמ"ש.

להמשך קריאה »
למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?
מאמרים

למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?

מיד עם פרסומו של סרטון החמאס, בו מראים לראשונה את אברה מנגיסטו, השבוי בידיהם כבר 8.5 שנים, התחילו הדעות החלוקות, הספקולציות, מקדמי האג'נדות והמומחים השונים לבחוש. כל ערוץ תקשורת, יצא עם כתבת תחקיר משלו ונראה כאילו המכנה המשותף לכולם, הוא הספק, או אולי יצירת הספק במכוון, בשאלה: האם אכן מדובר באברה מנגיסטו או באחיזת עיניים?

להמשך קריאה »