ניתוח ופיענוח שריפות מתיעוד וידאו

טופס צור קשר

פיענוח וחקר שריפות​

דורון בלדינגר מומחה בניתוח ופיענוח שריפות והצתות, כאשר אלה נלמדות מתיעוד מצלמות אבטחה וכדומה.
מעל 20 שנות ניסיון.
עד מומחה בבתי המשפט.
לייעוץ טלפוני ראשוני ללא התחייבות התקשרו: 054-421-2424, או שלחו הודעת whatsapp נשמח לשמוע מכם.

פענוח וניתוח צילומי זירה ותמונות מוצגים, כפי שתועדו ע"י חוקרי כיבוי אש ובהשוואה לתיעוד מצלמות האבטחה, אשר תיעדו בזירה בזמן פרוץ האש ולעיתים אף את רגע ניצוץ האש הראשון.

ניתוח ממצאי זירת שריפה מתיעוד, משמש לצורכי חקר האמת וקידום תהליכי חקירה ומשפט בתיקי נזיקין ובתביעות ביטוח.

לדוגמא, מספר תמונות מיתוך תיק עבודה בתיק שריפה (תביעת ביטוח), במקום שבו, מעבר לנזק הגדול, היה מדובר גם במצלמות המרוחקות מזירת פרוץ האש ומותקנות בגובה רב ובסיטואציה שבה האש פרצה בשעת לילה מאוחרת ובתנאי שטח וראות מוגבלים מאד. בתיק מורכב כגון זה, אנו מערבים ומשלבים בפעולות בדיקת האירוע ותיק העבודות גם צילומי רחפן על מנת להביא את ניתוח המקרה בצורה המדויקת ביותר ולעיתים גם על מנת לשקף בהליכי החקירה ו/או המשפט את מרחק המצלמות מנקודת פרוץ האש ואת ניתוח זמני האירוע כפי שנלמדו מניתוח מצלמות האבטחה שתיעדו את האירוע מזוויות שונות.

(במקרה זה דובר על תנועת משאית שעבדה בזירה בשעת ליל המאוחרת והתברר שהיא הגורם לפרוץ האש ואין מדובר בהצתה עצמית כמו שטענו בחברת הביטוח.

בתמונה העליונה – צילום שחזור וניתוח הזירה ומיקום המצלמות,

בתמונה התחתונה – מסלול תנועת המשאית לפי זמנים:

ניתוח וחוקר שריפות

ניתוח וחוקר שריפות

ניתוח וחוקר שריפות

מאמרים נוספים

איך אתם ישנים בלילה?
מאמרים

איך אתם ישנים בלילה?

07/05/2010

חיבור מאת דורון בלדינגר, לזכרה של תאיר ראדה ז"ל ובעקבות תגובת מח"ש שלא לחקור תלונה שהוגשה ע"י צוות מז"פ אזרחי, נגד מומחה הנעלים של המשטרה בחשד לעריכה וזיוף עקבות נעליו של זדורוב על מכנסי המנוחה.

להמשך קריאה »
תחומי מומחיות

ניתוח ופיענוח שריפות מתיעוד וידאו

באמצעות פענוח וניתוח צילומי זירה ותמונות מוצגים, כפי שתועדו ע"י חוקרי כיבוי אש ובהשוואה לתיעוד מצלמות האבטחה, אשר תיעדו בזירה בזמן פרוץ האש ולעיתים אף את רגע ניצוץ האש הראשון. ניתוח ממצאי זירת שריפה מתיעוד, משמש לצורכי חקר האמת וקידום תהליכי חקירה ומשפט בתיקי נזיקין ובתביעות ביטוח.

להמשך קריאה »
סינון רעשים מהקלטה
תחומי מומחיות

סינון רעשים מהקלטה

באמצעות ציוד אולפן משוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים פעולות לסינון רעשים ושיפור איכות השמע בהקלטות שהוקלטו בתנאים קשים. זאת על מנת שיוכל בעל הדין לפנות עם הקלטות אלה למשרדי תמלול ולהוציא את מרב המלל שנאמר ע"י הדוברים בהקלטה. כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות קובץ המקור.

להמשך קריאה »
בדיקות אותנטיות תמונות וצילומים וחשיפת פעולות עריכה וזיוף בהם
תחומי מומחיות

בדיקות אותנטיות תמונות וצילומים

בעזרת כלים (מדעיים) מתקדמים ביותר, ניתן לגלות זיופים ושינויים, שבוצעו בצילומים ותמונות דיגיטליות ע"י מניפולציות עריכה, או לחלופין להוכיח את אותנטיות התמונות והצילומים ולאתר את המידע המוכיח את מקוריותם.
ע"י חקירה יסודית של אותנטיות התמונות והצילומים, ניתן להגיע אל חקר האמת העובדתית(!) ולשלול או לאשר את קבילותן לשמש כראיות בהליכי חקירה ומשפט.

להמשך קריאה »