פענוח תאונות מתיעוד והפקת סרט שיחזור

טופס צור קשר

פיענוח זירת תאונת דרכים

דורון בלדינגר מומחה בניתוח ופיענוח תאונות דרכים ותאונות עבודה, כאשר אלה נלמדות מתיעוד מצלמות אבטחה וכדומה. מעל 20 שנות ניסיון.
עד מומחה בבתי המשפט.
לייעוץ טלפוני ראשוני ללא התחייבות התקשרו: 054-421-2424, או שלחו הודעת whatsapp נשמח לשמוע מכם.

פענוח וניתוח צילומי הזירה והממצאים כפי שתועדו ע"י המז"פ המשטרתי או כפי שמצויים בחומר הראיות אשר הוגש לבית המשפט (כגון: מצלמות אבטחה ו/או תיעוד בוחן תנועה משטרתי, תיעוד שצולם ע"י עדים עוברי הדרך, תיעוד ממצלמות רכב של רכבים אחרים בזירה או ממקורות שונים אחרים).
ניתוח ממצאי זירת התאונה מתיעוד זה, משמשים לצורכי קידום תהליכי חקירה והגעה לחקר האמת העובדתית באשר לנסיבות שהביאו לאותה תאונה.
ישנם מקרים שבהם גם ניתן לצלם סרטון שחזור, לאחר לימוד שלל הממצאים אשר עולים מחומרי הראיות המוקלטות. סרטון השחזור מתעד ומחדד את ההבנה באותן שאלות שנותרו שנויות במחלוקת ללא מענה ופתרון, או בסוגיות אשר מצויות במחלוקת משפטית בין הצדדים.

לדוגמא, מספר תמונות מיתוך חוו"ד בנושא פיענוח תאונת דרכים אשר תועדה באקראי במצלמת אבטחה של פיצוציה קרובה (השוואת הנראה במצלמת האבטחה אל מול צילום איכותי יותר בזירה).

מחד, שחזור והבנת זירת התאונה ע"י צילום איכותי מאותה זווית של מצלמת האבטחה, ובנוסף, ביצוע שחזור מצולם במספר מקורות תיעוד: הן הצומת בה עברו הולכי הרגל והרכב המגיע לקראתם, הן הצגת זווית הראיה של הנהג שברכב ותוך סנכרון רגע המפגש בניהם.

פענוח תאונות מתיעוד והפקת סרט שיחזור

פענוח תאונות מתיעוד והפקת סרט שיחזור

מאמרים נוספים

זיהוי קול ודובר
תחומי מומחיות

זיהוי קול ודובר

בדיקות להשוואת קולות וזיהוי דוברים בהקלטה, הפכו לאחד הנדבכים החשובים בבדיקת ראיות מוקלטות (שמע), שכן אם בעבר בעלי דין ניסו לתקוף את הראיה המוקלטת שהוגשה כנגדם במישור האותנטיות של קובץ ההקלטה ולהוכיח טענותיהם כי הקובץ עבר התערבות מאוחרת ע"י עריכה ("בישול"), בבואם להתמודד עם הקלטה שלא מצאו בה חשד לפגם, יכול כי יחליטו לבחור בטענה משפטית אחרת ויטענו: "זה לא אני בהקלטה". אך גם עניין זה כאמור ניתן לבחינה והשוואה.

להמשך קריאה »
מדיניות ענישה - שיקול דעת שיפוטי ובעיית חוסר האחידות בגזר הדין.
מאמרים

מדיניות ענישה – שיקול דעת שיפוטי ובעיית חוסר האחידות בגזר הדין.

מאמר בעניין שיקול הדעת הרחב, אשר עומד בפני שופטי ביהמ"ש בבואם לגזור את עונשו של נאשם שהורשע בפלילים. ההבדלים המשמעותיים בין פסקי דין ידועים יותר וידועים פחות, משתי נקודות מבט: מיחד משפחת הקורבן, אשר טוענת כי דמו לא פחות סמוק מדמו של קורבן מקושר אחר ומאידך טענת הנאשמים לחוסר אחידות בענישה ואפליה בינם לבין נאשמים אחרים.

להמשך קריאה »
בדיקת אותנטיות הקלטה
תחומי מומחיות

בדיקת אותנטיות הקלטה

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות לאיתור עריכה / "בישול". בהקלטות וידאו ברמת הפריים הבודד (1/25 משניה) ובהקלטות סאונד ברמת דיוק של אלפיות השניה (1/1000). כל הממצאים והמסקנות בנוגע למקוריות ההקלטה,איתור בישולים, השמטות או תוספות, נרשמים בדוח מסודר המוגש במסגרת חוות דעת לביהמ"ש.

להמשך קריאה »
חוות דעת מומחה
תחומי מומחיות

חוות דעת מומחה

עדות מומחה מוגשת לביהמ"ש בכתב, כמסמך חוות דעת מסודר עפ"י פקודת הראיות.
המומחה מצהיר כי חוות דעתו שבכתב, כמוה כעדות מעל דוכן העדים.
והצד השני במשפט רשאי לבקש לחקור את המומחה בחקירה נגדית.

להמשך קריאה »