שילוב תמלול חזותי עם הקלטת אודיו / וידאו

טופס צור קשר

שילוב של תמלול חזותי בתוך כדי הקלטת שמע או סרטון וידאו

שילוב של תמלול ככתוביות הרצות בסרטון וידאו מאפשר לביהמ"ש הבנה טובה יותר של הדברים שנאמרו בהקלטה, ללא הצורך במעקב אחרי מסמכי התמלול אשר מוגשים בנפרד.
כאשר השופט רואה את התמונה, שומע את המלל (שלעיתים אינו ברור דיו) תוך קריאה של מלל זה ככיתוביות בגוף הסרט, אשר מופקות כך שהן מוצגות בסינכרון מלא לקצב אמירת הדברים, ניתן להתרשם מהראיה בצורה מיטבית.

כך לדוגמא, בקטע חקירה של נאשם. (ר. זדורוב בתיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל)
ניתן גם להציג את שורות המלל בצורה חזותית טובה יותר ע"י צביעת כתוביות המלל כל אחד מהדוברים בצבע שונה.

(ראה לעניין זה, זדורוב ב"לבן" והחוקר ב"צהוב").

וכך גם אם מדובר בקטע הקלטת שמע, שאין בו וידאו, אך רוצים להשיג את האפשרות להציג את המלל הכתוב בתוך כדי התנהלות השיחה (ובסינכרון מדוייק לנאמר), מבלי שידרש לחפש את קטע ההקלטה מנפרד מהחיפוש של אותו קטע בתמליל המודפס.

מאמרים נוספים

חילוץ הקלטות מסלולאר ומרשת האינטרנט
תחומי מומחיות

חילוץ הקלטות מסלולאר ומרשת האינטרנט

כיום, רבות מההקלטות מבוצעות דווקא תוך שימוש במכשירי סלולאר הזמינים לכל ומתעדים הכל. מידע רב של צילומים והקלטות מועלה ע"י המשתמשים השונים והוא זמין ברשתות החברתיות ובאינטרנט. לעיתים מדובר במידע רב ערך לשם פענוח זירות עבירה או לשם הוכחת טענות משפטיות אשר מעלים הצדדים להליך משפטי.

ברשותנו היכולת לחלץ מידע זה וכמו כן לגבות ולתעד אותו בצורה ראויה ואמינה מבחינת קבילותו המשפטית לשמש כראייה בביהמ"ש ו/או לצורך קידום חקירות משטרה.

להמשך קריאה »
בדיקת זיוף מסמכים
תחומי מומחיות

בדיקת זיוף מסמכים

בעזרת כלים מתקדמים, ניתן לגלות זיופים, שינויים ומניפולציות עריכה, שבוצעו בצילומים, סריקות ותמונות דיגיטליות של מסמכים הנחזים להיות מסמך המקור ובשעה שהמקור (מסמך הנייר החתום) לא הוגש כראיה ובעלי הדין טוענים שאינו בנמצא.
ע"י חקירה יסודית של אותנטיות קובצי התמונה והצילומים, הן ברמת התוכן והן ברמת העקבות והמאפיינים הדיגיטליים של קובצי התמונה, ניתן להגיע אל חקר האמת העובדתית(!) ולשלול או לאשר את קבילותם לשמש כראיות בהליכי חקירה ומשפט.

להמשך קריאה »
בדיקת אותנטיות הקלטה
תחומי מומחיות

בדיקת אותנטיות הקלטה

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות לאיתור עריכה / "בישול". בהקלטות וידאו ברמת הפריים הבודד (1/25 משניה) ובהקלטות סאונד ברמת דיוק של אלפיות השניה (1/1000). כל הממצאים והמסקנות בנוגע למקוריות ההקלטה,איתור בישולים, השמטות או תוספות, נרשמים בדוח מסודר המוגש במסגרת חוות דעת לביהמ"ש.

להמשך קריאה »
הרהורים על צדק - מדיניות הענישה ושיקול הדעת השיפוטי בגזירת הדין
מאמרים

הרהורים על צדק – מדיניות הענישה ושיקול הדעת השיפוטי בגזירת הדין

18/06/2013

על שיקול הדעת השיפוטי הרחב שעומד בפני שופטי ביהמ"ש בבואם לגזור את עונשו של נאשם, שהורשע בפלילים, תוך ציון דוגמאות מפסקי דין המצביעים על הבדלים משמעותיים אלו המביאים לחוסר שוויון בענישה ואיך כל אילו מביאים את האזרח אשר נושא את עיניו למוצא פסיקתו של ביהמ"ש לשוב ולהרהר בתקווה ובכאב הרהורים על צדק.

להמשך קריאה »
הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.
מאמרים

הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.

האם יתקבל על הדעת, כי מניעים זרים הם אלה שיובילו וישפיעו על פענוח זירת רצח ועל כך שכיווני חקירה ברורים כל כך יזנחו ולא יבדקו כלל וכל זאת רק בכדי להימנע מהאפשרות לגלות בסופו של יום את שהיה ברור כל כך?
מאמר מאת: דורון בלדינגר, ערב פסח תשע"ג

להמשך קריאה »