רצח תאיר ראדה – מה באמת קרה ב-6 בדצמבר 2006 ?

טופס צור קשר

24/12/2009

מי רצח אותך תאיר?
האם רומן זדורוב הוא הרוצח האמיתי? או שאולי הרוצח עדין מסתובב חופשי?
הסיפור האמיתי שמאחורי חקירת הרצח והשאלות הקשות שעולות ממנה.

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

יעוץ והדרכה
תחומי מומחיות

יעוץ והדרכה

א. יעוץ טכני ופתרונות יצירתיים בהגדרת מערכי צילום והקלטה, מערכות טמ"ס ואבטחה (וידאו וסאונד) הכוללות מצלמות גלויות וסמויות, מקרופוני שטח ומערכות הקלטה.
ב. יעוץ והדרכה בענייני הקלטות סאונד כולל סימולציות תישאול ומשחק תפקידים במהלך שיחה, על מנת למקסם את תוצאות הלקוח הן בשמירה על דיסקרטיות והן בהשגת המידע.

להמשך קריאה »
מדבר שקר תרחק
מאמרים

מדבר שקר תרחק

26/09/2011

בבית המשפט האיסור הוא אף חמור יותר – מדבר שקר תרחק, לא רק שאסור לשקר, אלא שחייבים להתרחק מכל דבר שעלול להיראות כמו שקר או להביא לידי שקר. בית המשפט חייב להיות מקום של אמת צרופה. אבל כנראה שמימרה זו לא חלה על אלה שאמונים על שמירת החוק והסדר, הינו המשטרה והפרקליטות.

להמשך קריאה »
בדיקת אותנטיות הקלטה
תחומי מומחיות

בדיקת אותנטיות הקלטות

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות לאיתור עריכה / "בישול". בהקלטות וידאו ברמת הפריים הבודד (1/25 משניה) ובהקלטות סאונד ברמת דיוק של אלפיות השניה (1/1000). כל הממצאים והמסקנות בנוגע למקוריות ההקלטה,איתור בישולים, השמטות או תוספות, נרשמים בדוח מסודר המוגש במסגרת חוות דעת לביהמ"ש.

להמשך קריאה »
יעוץ הכוונה והכנת שאלות למומחים בחקירה נגדית
תחומי מומחיות

יעוץ והדרכה

במסגרת הטיפול בתיק המשפטי, מומלץ להיעזר במומחים שמלווים את עורכי הדין, הן מבחינת יעוץ והכוונה בכיווני חקירה אפשריים והן מבחינת הגדרת וכתיבת השאלות לחקירות נגדיות של מומחי הצד שכנגד ו/או המשטרה ו/או הפרקליטות.

להמשך קריאה »
ניתוח וידאו ותמונה
תחומי מומחיות

ניתוח וידאו ותמונה

פעולות ניתוח וידאו ותמונה מתבצעות על חומר שנאסף בזירת הפשע, או זה שהתקבל מבית המשפט או מטעם בעלי הדין או בא כוחם. המטרות העיקריות בפעולות אלו הן:
א. לשפוך אור על אשר התרחש בזירה ולהגיע לממצאים העוזרים בקידום החקירה.
ב. לצורך בדיקת אותנטיות של החומר (צילומים / הקלטות) מבחינת קבילותו המשפטית לשמש כראייה עפ"י דיני הראיות.

להמשך קריאה »