חילוץ הקלטות מסלולאר ומרשת האינטרנט

טופס צור קשר

כיום, רבות מההקלטות מבוצעות דווקא תוך שימוש במכשירי סלולאר הזמינים לכל ומתעדים הכל. מידע רב של צילומים והקלטות מועלה ע"י המשתמשים השונים והוא זמין ברשתות החברתיות ובאינטרנט.

לעיתים מדובר במידע רב ערך לשם פענוח זירות עבירה או לשם הוכחת טענות משפטיות אשר מעלים הצדדים להליך משפטי.

ברשותנו היכולת לחלץ מידע זה וכמו כן לגבות ולתעד אותו בצורה ראויה ואמינה מבחינת קבילותו המשפטית לשמש כראייה בביהמ"ש ו/או לצורך קידום חקירות משטרה.

מאמרים נוספים

זיהוי קול ודובר
תחומי מומחיות

זיהוי קול ודובר

בדיקות להשוואת קולות וזיהוי דוברים בהקלטה, הפכו לאחד הנדבכים החשובים בבדיקת ראיות מוקלטות (שמע), שכן אם בעבר בעלי דין ניסו לתקוף את הראיה המוקלטת שהוגשה כנגדם במישור האותנטיות של קובץ ההקלטה ולהוכיח טענותיהם כי הקובץ עבר התערבות מאוחרת ע"י עריכה ("בישול"), בבואם להתמודד עם הקלטה שלא מצאו בה חשד לפגם, יכול כי יחליטו לבחור בטענה משפטית אחרת ויטענו: "זה לא אני בהקלטה". אך גם עניין זה כאמור ניתן לבחינה והשוואה.

להמשך קריאה »
תחומי מומחיות

ניתוח ופיענוח שריפות מתיעוד וידאו

באמצעות פענוח וניתוח צילומי זירה ותמונות מוצגים, כפי שתועדו ע"י חוקרי כיבוי אש ובהשוואה לתיעוד מצלמות האבטחה, אשר תיעדו בזירה בזמן פרוץ האש ולעיתים אף את רגע ניצוץ האש הראשון. ניתוח ממצאי זירת שריפה מתיעוד, משמש לצורכי חקר האמת וקידום תהליכי חקירה ומשפט בתיקי נזיקין ובתביעות ביטוח.

להמשך קריאה »
כוכבית 90 או טייפ מנהלים?
מאמרים

כוכבית 90 או טייפ מנהלים?

2/03/2009

רגע לפני שתהפכו את הסלולרי שלכם לטייפ מנהלים, חשוב שתדעו.
השרות 90* יכול להוות אולי אלטרנטיבה למקרה "אין ברירה", אך זה לא פתרון לצורכי הקלטה, שישמש כנשק יום הדין ויעזור לכם בשלב ההוכחות בביהמ"ש.

להמשך קריאה »
איך אתם ישנים בלילה?
מאמרים

איך אתם ישנים בלילה?

07/05/2010

חיבור מאת דורון בלדינגר, לזכרה של תאיר ראדה ז"ל ובעקבות תגובת מח"ש שלא לחקור תלונה שהוגשה ע"י צוות מז"פ אזרחי, נגד מומחה הנעלים של המשטרה בחשד לעריכה וזיוף עקבות נעליו של זדורוב על מכנסי המנוחה.

להמשך קריאה »
בדיקות אותנטיות תמונות וצילומים וחשיפת פעולות עריכה וזיוף בהם
תחומי מומחיות

בדיקות אותנטיות תמונות וצילומים

בעזרת כלים (מדעיים) מתקדמים ביותר, ניתן לגלות זיופים ושינויים, שבוצעו בצילומים ותמונות דיגיטליות ע"י מניפולציות עריכה, או לחלופין להוכיח את אותנטיות התמונות והצילומים ולאתר את המידע המוכיח את מקוריותם.
ע"י חקירה יסודית של אותנטיות התמונות והצילומים, ניתן להגיע אל חקר האמת העובדתית(!) ולשלול או לאשר את קבילותן לשמש כראיות בהליכי חקירה ומשפט.

להמשך קריאה »