הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.

טופס צור קשר

25/03/2013

האם יתקבל על הדעת, כי מניעים זרים הם אלה שיובילו וישפיעו על פענוח זירת רצח ועל כך שכיווני חקירה ברורים כל כך יזנחו ולא יבדקו כלל וכל זאת רק בכדי להימנע מהאפשרות לגלות בסופו של יום את שהיה ברור כל כך?

מאמר מאת: דורון בלדינגר, ערב פסח תשע"ג

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

ניתוח וידאו ותמונה
תחומי מומחיות

ניתוח וידאו ותמונה

פעולות ניתוח וידאו ותמונה מתבצעות על חומר שנאסף בזירת הפשע, או זה שהתקבל מבית המשפט או מטעם בעלי הדין או בא כוחם. המטרות העיקריות בפעולות אלו הן:
א. לשפוך אור על אשר התרחש בזירה ולהגיע לממצאים העוזרים בקידום החקירה.
ב. לצורך בדיקת אותנטיות של החומר (צילומים / הקלטות) מבחינת קבילותו המשפטית לשמש כראייה עפ"י דיני הראיות.

להמשך קריאה »
למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?
מאמרים

למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?

מיד עם פרסומו של סרטון החמאס, בו מראים לראשונה את אברה מנגיסטו, השבוי בידיהם כבר 8.5 שנים, התחילו הדעות החלוקות, הספקולציות, מקדמי האג'נדות והמומחים השונים לבחוש. כל ערוץ תקשורת, יצא עם כתבת תחקיר משלו ונראה כאילו המכנה המשותף לכולם, הוא הספק, או אולי יצירת הספק במכוון, בשאלה: האם אכן מדובר באברה מנגיסטו או באחיזת עיניים?

להמשך קריאה »
בדיקת זיוף מסמכים
תחומי מומחיות

בדיקת זיוף מסמכים

בעזרת כלים מתקדמים, ניתן לגלות זיופים, שינויים ומניפולציות עריכה, שבוצעו בצילומים, סריקות ותמונות דיגיטליות של מסמכים הנחזים להיות מסמך המקור ובשעה שהמקור (מסמך הנייר החתום) לא הוגש כראיה ובעלי הדין טוענים שאינו בנמצא.
ע"י חקירה יסודית של אותנטיות קובצי התמונה והצילומים, הן ברמת התוכן והן ברמת העקבות והמאפיינים הדיגיטליים של קובצי התמונה, ניתן להגיע אל חקר האמת העובדתית(!) ולשלול או לאשר את קבילותם לשמש כראיות בהליכי חקירה ומשפט.

להמשך קריאה »
תתכוננו לקיץ של מעצרים
מאמרים

תתכוננו לקיץ של מעצרים

25/06/2012

רגע לפני שתהפכו את הסלולרי שלכם לטייפ מנהלים, חשוב שתדעו.
השרות 90* יכול להוות אולי אלטרנטיבה למקרה "אין ברירה", אך זה לא פתרון לצורכי הקלטה, שישמש כנשק יום הדין ויעזור לכם בשלב ההוכחות בביהמ"ש.

להמשך קריאה »