רצח תאיר ראדה – מה באמת קרה ב-6 בדצמבר 2006 ?

טופס צור קשר

24/12/2009

מי רצח אותך תאיר?
האם רומן זדורוב הוא הרוצח האמיתי? או שאולי הרוצח עדין מסתובב חופשי?
הסיפור האמיתי שמאחורי חקירת הרצח והשאלות הקשות שעולות ממנה.

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

בדיקת אותנטיות הקלטה
תחומי מומחיות

בדיקת אותנטיות הקלטה

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות לאיתור עריכה / "בישול". בהקלטות וידאו ברמת הפריים הבודד (1/25 משניה) ובהקלטות סאונד ברמת דיוק של אלפיות השניה (1/1000). כל הממצאים והמסקנות בנוגע למקוריות ההקלטה,איתור בישולים, השמטות או תוספות, נרשמים בדוח מסודר המוגש במסגרת חוות דעת לביהמ"ש.

להמשך קריאה »
מדבר שקר תרחק
מאמרים

מדבר שקר תרחק

26/09/2011

בבית המשפט האיסור הוא אף חמור יותר – מדבר שקר תרחק, לא רק שאסור לשקר, אלא שחייבים להתרחק מכל דבר שעלול להיראות כמו שקר או להביא לידי שקר. בית המשפט חייב להיות מקום של אמת צרופה. אבל כנראה שמימרה זו לא חלה על אלה שאמונים על שמירת החוק והסדר, הינו המשטרה והפרקליטות.

להמשך קריאה »
חילוץ הקלטות מסלולאר ומרשת האינטרנט
תחומי מומחיות

חילוץ הקלטות מסלולאר ומרשת האינטרנט

כיום, רבות מההקלטות מבוצעות דווקא תוך שימוש במכשירי סלולאר הזמינים לכל ומתעדים הכל. מידע רב של צילומים והקלטות מועלה ע"י המשתמשים השונים והוא זמין ברשתות החברתיות ובאינטרנט. לעיתים מדובר במידע רב ערך לשם פענוח זירות עבירה או לשם הוכחת טענות משפטיות אשר מעלים הצדדים להליך משפטי.

ברשותנו היכולת לחלץ מידע זה וכמו כן לגבות ולתעד אותו בצורה ראויה ואמינה מבחינת קבילותו המשפטית לשמש כראייה בביהמ"ש ו/או לצורך קידום חקירות משטרה.

להמשך קריאה »
איך אתם ישנים בלילה?
מאמרים

איך אתם ישנים בלילה?

07/05/2010

חיבור מאת דורון בלדינגר, לזכרה של תאיר ראדה ז"ל ובעקבות תגובת מח"ש שלא לחקור תלונה שהוגשה ע"י צוות מז"פ אזרחי, נגד מומחה הנעלים של המשטרה בחשד לעריכה וזיוף עקבות נעליו של זדורוב על מכנסי המנוחה.

להמשך קריאה »
פענוח זירות פשע מתיעוד
תחומי מומחיות

פענוח זירות פשע מתיעוד

פענוח וניתוח צילומים והקלטות מזירות עבירה, עפ"י הממצאים שתועדו ע"י המז"פ המשטרתי או כפי שמצויים בחומר ראיות אשר הוגש לבית המשפט (תיעוד ממצלמות אבטחה אקראיות ו/או צילומים והקלטות ממקורות שונים נוספים) ותוך השוואתם לממצאים ברי השוואה המצויים בתיק המשפטי, כגון: עקבות נעלים, עקבות צמיגים, זיהוי חשודים ועוד.
ניתוח ממצאי זירת הפשע מתיעוד, משמש לצורכי קידום תהליכי חקירה ומשפט והגעה לחקר האמת העובדתית.

להמשך קריאה »