וידאו – שיפורי איכות והמרות קבצים

טופס צור קשר

שיפורי איכות והמרות וידאו

דורון בלדינגר מומחה בהשבחת ראיות ושיפור איכות השמע והתמונה בהקלטות וידאו שצולמו בתנאים קשים.
מעל 20 שנות ניסיון.
עד מומחה בבתי המשפט.
לייעוץ טלפוני ראשוני ללא התחייבות התקשרו: 054-421-2424, או שלחו הודעת whatsapp נשמח לשמוע מכם.

שיפור צילומי וידאו ממקורות שונים של מערכות אבטחה (טמ"ס), טלפונים סלולרים ועוד…

מבוצעים הן ע"י שימוש בציוד אולפני ייעודי המאפשר לשפר איכויות הקלטה גם ללא התערבות מחשב והן ע"י שימוש במגוון תוכנות מקצועיות לשיפור איכות התמונה במצבים מורכבים יותר.
שיפורי האיכות מבוצעים ברמת הבהירות, החדות, צבעי התמונה, מריחות צבעים, שיפורי איכות לצילומי מצלמות אבטחה שצולמו בתנאי תאורה קשים (יום / לילה), כמו כן ביצוע תקריבים (Zoom) לפרטים מהותיים או לאזור ההתרחשות, הגדלות ושיפורים של פיקסליזצייה ועד אפילו פיענוח גובה של חשודים המצולמים במרחב התלת ממדי שתועד ו/או פענוח מהירות נסיעתם של רכבים בזירה או מהירות הליכתם של הולכי רגל ועוד.

בין השאר אנו מבצעים גם המרות בין פורמטים שונים של הקלטות וידאו כגון: הקלטות דיגיטליות בפורמטים שונים / הקלטות מערכות אבטחה מסוגים שונים / מצלמות נסתרות / צילומי וידאו ממכשירי טלפון סלולרי ועוד.

בנוסף מבצעים סנכרון של צילומי וידאו בין מצלמות שונות. פעולה זאת אופיינית במיוחד לצילומי מערכות אבטחה בעלות מצלמות מרובות ובמקרים של צילומי חקירה ומעקבים מורכבים שבוצעו במספר מצלמות שצילמו בו-זמנית). בנוסף לכך, במקרים שונים אנו מפיקים גם סרטי וידאו המציגים מסך מפוצל ומסונכרן של מספר מקורות וידאו בו-זמנית.

סנכרון של מספר מצלמות לרב יכול לשפוך אור וללמד על התנהלות הגורמים הנבדקים בזירה ועל הקשר בניהם.
הפקות הוידאו ו/או הקבצים המשופרים מוקלטים על גבי מדיות מתאימות על מנת שאלה יוכלו להיות מוגשות כראיות בהליכים משפטיים ובמספר העותקים הנדרש. גם במצבים אלו מצורף מסמך (דוח פעולה) המאשר את העבודה שבוצעה.

מעבר לכל האמור, באולפננו קיימים גם כלים ייחודיים ללכידת תמונות סטילס מתוך קובצי וידאו המאפשרים גם ביצוע תקריבים (Zoom) על פרטים בתמונה. יש לציין כי לעיתים, תמונות תקריב יוצאות לא ברורות (מפוקסלות) וע"י ציוד יעודי אנו משפרים ומחדדים את תמונות התקריב לצורך זיהוי פרטים מהותיים, כגון: פני החשוד, פרטי לבוש ייחודיים, מספר לוחית רישוי של רכב וכדומה.

לאחר ביצוע עבודת השיפור, נמסור ללקוח דיסק הכולל גם את ההקלטה המקורית (זו שלפני השיפור) וגם את קובצי ההקלטה שלאחר השיפור בצירוף מסמך (דו"ח פעולה) נלווה שמפרט לביהמ"ש את כל העבודה שבוצעה ובשקיפות מלאה.

דרך ביצוע המרה של קלטות וידאו אנלוגיות לדיסק וידאו נאמן למקור

את קלטות הוידאו, אשר נמסרו לידנו, נקליט לדיסקים מסוג DVD-R כך שמכשיר הוידאו-טייפ אשר בו מתנגנת הקלטת (Play) מחובר בכבלים (וידאו+אודיו) לצורב אולפני מסוג Pioneer DVD Recorder

אשר צורב (Record) דיסקים מסוג DVD-R.

גם בהמרה זו, לאורך כל התהליך של יצירת הדיסק הנאמן למקור אין התערבות של ציוד מחשב.

לאחר סיום תהליך הצריבה, הדיסק משוכפל במכשיר הצורב האולפני לעותקים נוספים ככל שנדרש בעזרת פונקצית המכשיר Copy – Disc BackUp, כך שכל אחד מהדיסקים ששוכפלו זהה בדיוק לשאר והינו נאמן לקלטת המקור.

מאמרים נוספים

הזיגזג של ערוץ 10
מאמרים

הזיגזג של ערוץ 10

02/03/2011

רגע לפני שתהפכו את הסלולרי שלכם לטייפ מנהלים, חשוב שתדעו.
השרות 90* יכול להוות אולי אלטרנטיבה למקרה "אין ברירה", אך זה לא פתרון לצורכי הקלטה, שישמש כנשק יום הדין ויעזור לכם בשלב ההוכחות בביהמ"ש.

להמשך קריאה »
מדיניות ענישה - שיקול דעת שיפוטי ובעיית חוסר האחידות בגזר הדין.
מאמרים

מדיניות ענישה – שיקול דעת שיפוטי ובעיית חוסר האחידות בגזר הדין.

מאמר בעניין שיקול הדעת הרחב, אשר עומד בפני שופטי ביהמ"ש בבואם לגזור את עונשו של נאשם שהורשע בפלילים. ההבדלים המשמעותיים בין פסקי דין ידועים יותר וידועים פחות, משתי נקודות מבט: מיחד משפחת הקורבן, אשר טוענת כי דמו לא פחות סמוק מדמו של קורבן מקושר אחר ומאידך טענת הנאשמים לחוסר אחידות בענישה ואפליה בינם לבין נאשמים אחרים.

להמשך קריאה »
שיפורי איכות סינון רעשים והמרות קבצים בהקלטות שמע
תחומי מומחיות

אודיו – שיפורי איכות, סינון רעשים והמרות קבצים, כהכנה לתמלול

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, אנו מבצעים המרות פורמטים אנלוגי ודיגיטלי לקובצי סאונד בפורמטים שונים לצורך תמלול ו/או הגשת החומר לביהמ"ש.
שיפורי איכות וסינון רעשים מתבצעים הן ע"י ציוד האולפן והן באופן ממוחשב במידת הצורך וברמת דיוק של אלפיות שנייה, כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות המקור.

להמשך קריאה »
האזנת סתר – מה מותר ומה אסור?
מאמרים

האזנת סתר – מה מותר ומה אסור?

2/06/2008

על מנת שהקלטה תוגדר בתור הקלטה חוקית, ולא תיכנס תחת הגדרת "האזנת סתר בלתי חוקית", על ההקלטה להיות מבוצעת כאשר לפחות אחד מן המשתתפים מודע לביצועה ומסכים לקיומה.

להמשך קריאה »
פענוח זירות פשע מתיעוד
תחומי מומחיות

פענוח זירות פשע מתיעוד

פענוח וניתוח צילומים והקלטות מזירות עבירה, עפ"י הממצאים שתועדו ע"י המז"פ המשטרתי או כפי שמצויים בחומר ראיות אשר הוגש לבית המשפט (תיעוד ממצלמות אבטחה אקראיות ו/או צילומים והקלטות ממקורות שונים נוספים) ותוך השוואתם לממצאים ברי השוואה המצויים בתיק המשפטי, כגון: עקבות נעלים, עקבות צמיגים, זיהוי חשודים ועוד.
ניתוח ממצאי זירת הפשע מתיעוד, משמש לצורכי קידום תהליכי חקירה ומשפט והגעה לחקר האמת העובדתית.

להמשך קריאה »
חשיפה: איך מגיעים במדינת ישראל לאחוז הרשעות של 99.9% ?
מאמרים

חשיפה: איך מגיעים במדינת ישראל לאחוז הרשעות של 99.9% ?

21/12/2009

בבית המשפט המחוזי בנצרת נשמעה ביום ראשון (25.10.09) עדות בעניין התנהלות המשטרה בחקירתו של רומן זדורוב הנאשם ברצח הילדה תאיר ראדה ז"ל.
בדיון העיד, המהנדס דורון בלדינגר, מומחה בניתוח וידאו וסאונד לתחום החקירות והמשפט הפלילי, והסביר בפני הרכב של שלושה שופטים, את ממצאיו, המפורטים כאן.

להמשך קריאה »