יעוץ, הכוונה והכנת שאלות למומחים בחקירה נגדית

טופס צור קשר

במסגרת הטיפול בתיק המשפטי, מומלץ להיעזר במומחים שמלווים את עורכי הדין, הן מבחינת יעוץ והכוונה בכיווני חקירה אפשריים והן מבחינת הגדרת וכתיבת השאלות לחקירות נגדיות של מומחי הצד שכנגד ו/או המשטרה ו/או הפרקליטות.

מאמרים נוספים

וידאו - שיפורי איכות והמרות קבצים
תחומי מומחיות

וידאו – שיפורי איכות והמרות קבצים

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, אנו מבצעים שיפורי איכות להקלטות וידאו המתקבלות ממקורות שונים (בהירות, חדות וצבע), מבצעים המרות וידאו אנלוגי ודיגיטלי לפורמטים שונים 1:1 למקור ותוך שמירת המקור.
לכידות תמונות סטילס מוידאו מתבצעות ברמת ה-Frame, ברזולוציה של 1/25 שנייה.

להמשך קריאה »
הזיגזג של ערוץ 10
מאמרים

הזיגזג של ערוץ 10

02/03/2011

רגע לפני שתהפכו את הסלולרי שלכם לטייפ מנהלים, חשוב שתדעו.
השרות 90* יכול להוות אולי אלטרנטיבה למקרה "אין ברירה", אך זה לא פתרון לצורכי הקלטה, שישמש כנשק יום הדין ויעזור לכם בשלב ההוכחות בביהמ"ש.

להמשך קריאה »
למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?
מאמרים

למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?

מיד עם פרסומו של סרטון החמאס, בו מראים לראשונה את אברה מנגיסטו, השבוי בידיהם כבר 8.5 שנים, התחילו הדעות החלוקות, הספקולציות, מקדמי האג'נדות והמומחים השונים לבחוש. כל ערוץ תקשורת, יצא עם כתבת תחקיר משלו ונראה כאילו המכנה המשותף לכולם, הוא הספק, או אולי יצירת הספק במכוון, בשאלה: האם אכן מדובר באברה מנגיסטו או באחיזת עיניים?

להמשך קריאה »
הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.
מאמרים

הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.

האם יתקבל על הדעת, כי מניעים זרים הם אלה שיובילו וישפיעו על פענוח זירת רצח ועל כך שכיווני חקירה ברורים כל כך יזנחו ולא יבדקו כלל וכל זאת רק בכדי להימנע מהאפשרות לגלות בסופו של יום את שהיה ברור כל כך?
מאמר מאת: דורון בלדינגר, ערב פסח תשע"ג

להמשך קריאה »
מעבדת קול
תחומי מומחיות

מעבדת קול

בדיקות אותנטיות של הקלטות שמע וכמו גם בדיקות להשוואת קול וזיהוי של דוברים בהקלטה, הפכו לאחד הנדבכים החשובים בבדיקת ראיות מוקלטות (שמע).

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות אותנטיות לאיתור עריכה ו/או התערבות בהקלטות שמע וגם בדיקות להשוואת דוברים בהקלטה ע"י מערכת "מנוע זיהוי דובר" ביומטרית.

להמשך קריאה »