הרהורים על צדק – מדיניות הענישה ושיקול הדעת השיפוטי בגזירת הדין

טופס צור קשר

18/06/2013

על שיקול הדעת השיפוטי הרחב שעומד בפני שופטי ביהמ"ש בבואם לגזור את עונשו של נאשם, שהורשע בפלילים, תוך ציון דוגמאות מפסקי דין המצביעים על הבדלים משמעותיים אלו המביאים לחוסר שוויון בענישה ואיך כל אילו מביאים את האזרח אשר נושא את עיניו למוצא פסיקתו של ביהמ"ש לשוב ולהרהר בתקווה ובכאב הרהורים על צדק.

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

מחדל משטרתי – רצח או התאבדות - תיק טלבי
מאמרים

מחדל משטרתי – רצח או התאבדות ?

20/06/2011

משפחתו של הרב משה טלבי לא מקבלת את קביעת המשטרה כי המנוח התאבד, פונה למומחים וחוקרים פרטים, פותחת את קברו של המנוח וביחד איתו נפתחת גם תיבת פנדורה גדולה של מחדלי המשטרה שבחרה לסגור את התיק כאירוע התאבדות לאחר "חקירה" של 20 דקות בלבד.

להמשך קריאה »
בדיקת אותנטיות הקלטה
תחומי מומחיות

בדיקת אותנטיות הקלטה

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות לאיתור עריכה / "בישול". בהקלטות וידאו ברמת הפריים הבודד (1/25 משניה) ובהקלטות סאונד ברמת דיוק של אלפיות השניה (1/1000). כל הממצאים והמסקנות בנוגע למקוריות ההקלטה,איתור בישולים, השמטות או תוספות, נרשמים בדוח מסודר המוגש במסגרת חוות דעת לביהמ"ש.

להמשך קריאה »
סינון רעשים מהקלטה
תחומי מומחיות

סינון רעשים מהקלטה

באמצעות ציוד אולפן משוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים פעולות לסינון רעשים ושיפור איכות השמע בהקלטות שהוקלטו בתנאים קשים. זאת על מנת שיוכל בעל הדין לפנות עם הקלטות אלה למשרדי תמלול ולהוציא את מרב המלל שנאמר ע"י הדוברים בהקלטה. כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות קובץ המקור.

להמשך קריאה »