יעוץ והדרכה

טופס צור קשר

  1. יעוץ טכני ופתרונות יצירתיים בהגדרת מערכי צילום והקלטה, מערכות טמ"ס ואבטחה (וידאו וסאונד) הכוללות מצלמות גלויות וסמויות, מקרופוני שטח ומערכות הקלטה.
  2. יעוץ והדרכה בענייני הקלטות סאונד כולל סימולציות תישאול ומשחק תפקידים במהלך שיחה, על מנת למקסם את תוצאות הלקוח הן בשמירה על דיסקרטיות והן בהשגת המידע.

מאמרים נוספים

מחדל משטרתי – רצח או התאבדות - תיק טלבי
מאמרים

מחדל משטרתי – רצח או התאבדות ?

20/06/2011

משפחתו של הרב משה טלבי לא מקבלת את קביעת המשטרה כי המנוח התאבד, פונה למומחים וחוקרים פרטים, פותחת את קברו של המנוח וביחד איתו נפתחת גם תיבת פנדורה גדולה של מחדלי המשטרה שבחרה לסגור את התיק כאירוע התאבדות לאחר "חקירה" של 20 דקות בלבד.

להמשך קריאה »
הזיגזג של ערוץ 10
מאמרים

הזיגזג של ערוץ 10

02/03/2011

רגע לפני שתהפכו את הסלולרי שלכם לטייפ מנהלים, חשוב שתדעו.
השרות 90* יכול להוות אולי אלטרנטיבה למקרה "אין ברירה", אך זה לא פתרון לצורכי הקלטה, שישמש כנשק יום הדין ויעזור לכם בשלב ההוכחות בביהמ"ש.

להמשך קריאה »
הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.
מאמרים

הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.

האם יתקבל על הדעת, כי מניעים זרים הם אלה שיובילו וישפיעו על פענוח זירת רצח ועל כך שכיווני חקירה ברורים כל כך יזנחו ולא יבדקו כלל וכל זאת רק בכדי להימנע מהאפשרות לגלות בסופו של יום את שהיה ברור כל כך?
מאמר מאת: דורון בלדינגר, ערב פסח תשע"ג

להמשך קריאה »
הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.
מאמרים

פטירתו של החוק בישראל

26/05/2011

לאחר כשלושה חודשים, בג"צ החליט לדחות את העתירה שהוגשה בעניין תיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל, למרות שבפועל לא הפרקליטות ולא בג"צ מצאו לנכון להשיב לגופו של עניין על אף אחת מהטענות הרבות שעלו בעתירה.

להמשך קריאה »
בדיקת אותנטיות הקלטה
תחומי מומחיות

בדיקת אותנטיות הקלטות

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות לאיתור עריכה / "בישול". בהקלטות וידאו ברמת הפריים הבודד (1/25 משניה) ובהקלטות סאונד ברמת דיוק של אלפיות השניה (1/1000). כל הממצאים והמסקנות בנוגע למקוריות ההקלטה,איתור בישולים, השמטות או תוספות, נרשמים בדוח מסודר המוגש במסגרת חוות דעת לביהמ"ש.

להמשך קריאה »
זיהוי קול ודובר
תחומי מומחיות

זיהוי קול ודובר

בדיקות להשוואת קולות וזיהוי דוברים בהקלטה, הפכו לאחד הנדבכים החשובים בבדיקת ראיות מוקלטות (שמע), שכן אם בעבר בעלי דין ניסו לתקוף את הראיה המוקלטת שהוגשה כנגדם במישור האותנטיות של קובץ ההקלטה ולהוכיח טענותיהם כי הקובץ עבר התערבות מאוחרת ע"י עריכה ("בישול"), בבואם להתמודד עם הקלטה שלא מצאו בה חשד לפגם, יכול כי יחליטו לבחור בטענה משפטית אחרת ויטענו: "זה לא אני בהקלטה". אך גם עניין זה כאמור ניתן לבחינה והשוואה.

להמשך קריאה »