גלעד שליט – הפרטים שמעבר לסרטון הוידאו

טופס צור קשר

05/10/2009

לאור הצפייה בקטע הוידאו של גלעד שליט מיום 02.10.09, החלטתי לבצע בדיקה לאיתור פרטים נוספים שעולים מעצם ההקלטה. הדוח שכבתי מתאר מידע נוסף אשר נמצא מעבר לוידאו והסאונד שרואים בצפייה רגילה.

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

בדיקות אותנטיות תמונות וצילומים וחשיפת פעולות עריכה וזיוף בהם
תחומי מומחיות

בדיקות אותנטיות תמונות וצילומים

בעזרת כלים (מדעיים) מתקדמים ביותר, ניתן לגלות זיופים ושינויים, שבוצעו בצילומים ותמונות דיגיטליות ע"י מניפולציות עריכה, או לחלופין להוכיח את אותנטיות התמונות והצילומים ולאתר את המידע המוכיח את מקוריותם.
ע"י חקירה יסודית של אותנטיות התמונות והצילומים, ניתן להגיע אל חקר האמת העובדתית(!) ולשלול או לאשר את קבילותן לשמש כראיות בהליכי חקירה ומשפט.

להמשך קריאה »
הרהורים על צדק - מדיניות הענישה ושיקול הדעת השיפוטי בגזירת הדין
מאמרים

הרהורים על צדק – מדיניות הענישה ושיקול הדעת השיפוטי בגזירת הדין

18/06/2013

על שיקול הדעת השיפוטי הרחב שעומד בפני שופטי ביהמ"ש בבואם לגזור את עונשו של נאשם, שהורשע בפלילים, תוך ציון דוגמאות מפסקי דין המצביעים על הבדלים משמעותיים אלו המביאים לחוסר שוויון בענישה ואיך כל אילו מביאים את האזרח אשר נושא את עיניו למוצא פסיקתו של ביהמ"ש לשוב ולהרהר בתקווה ובכאב הרהורים על צדק.

להמשך קריאה »
מעבדת קול
תחומי מומחיות

מעבדת קול

בדיקות אותנטיות של הקלטות שמע וכמו גם בדיקות להשוואת קול וזיהוי של דוברים בהקלטה, הפכו לאחד הנדבכים החשובים בבדיקת ראיות מוקלטות (שמע).

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות אותנטיות לאיתור עריכה ו/או התערבות בהקלטות שמע וגם בדיקות להשוואת דוברים בהקלטה ע"י מערכת "מנוע זיהוי דובר" ביומטרית.

להמשך קריאה »
בדיקת אותנטיות הקלטה
תחומי מומחיות

בדיקת אותנטיות הקלטה

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות לאיתור עריכה / "בישול". בהקלטות וידאו ברמת הפריים הבודד (1/25 משניה) ובהקלטות סאונד ברמת דיוק של אלפיות השניה (1/1000). כל הממצאים והמסקנות בנוגע למקוריות ההקלטה,איתור בישולים, השמטות או תוספות, נרשמים בדוח מסודר המוגש במסגרת חוות דעת לביהמ"ש.

להמשך קריאה »
חילוץ הקלטות מסלולאר ומרשת האינטרנט
תחומי מומחיות

חילוץ הקלטות מסלולאר ומרשת האינטרנט

כיום, רבות מההקלטות מבוצעות דווקא תוך שימוש במכשירי סלולאר הזמינים לכל ומתעדים הכל. מידע רב של צילומים והקלטות מועלה ע"י המשתמשים השונים והוא זמין ברשתות החברתיות ובאינטרנט. לעיתים מדובר במידע רב ערך לשם פענוח זירות עבירה או לשם הוכחת טענות משפטיות אשר מעלים הצדדים להליך משפטי.

ברשותנו היכולת לחלץ מידע זה וכמו כן לגבות ולתעד אותו בצורה ראויה ואמינה מבחינת קבילותו המשפטית לשמש כראייה בביהמ"ש ו/או לצורך קידום חקירות משטרה.

להמשך קריאה »