קריסתה של מערכת המשפט בישראל

טופס צור קשר

07/01/2011

למרות המחשבה המוטעית, כאילו בראש הפירמידה של מערכת המשפט בישראל, עומדים שר המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה, התברר לאחרונה באופן מוחשי, שדווקא פרקליטות המדינה היא זו שמנהלת את מערכת המשפט והצדק במדינת ישראל.

להמשך קריאה לחצו כאן

מאמרים נוספים

איך אתם ישנים בלילה?
מאמרים

איך אתם ישנים בלילה?

07/05/2010

חיבור מאת דורון בלדינגר, לזכרה של תאיר ראדה ז"ל ובעקבות תגובת מח"ש שלא לחקור תלונה שהוגשה ע"י צוות מז"פ אזרחי, נגד מומחה הנעלים של המשטרה בחשד לעריכה וזיוף עקבות נעליו של זדורוב על מכנסי המנוחה.

להמשך קריאה »
הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.
מאמרים

הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.

האם יתקבל על הדעת, כי מניעים זרים הם אלה שיובילו וישפיעו על פענוח זירת רצח ועל כך שכיווני חקירה ברורים כל כך יזנחו ולא יבדקו כלל וכל זאת רק בכדי להימנע מהאפשרות לגלות בסופו של יום את שהיה ברור כל כך?
מאמר מאת: דורון בלדינגר, ערב פסח תשע"ג

להמשך קריאה »
הזיגזג של ערוץ 10
מאמרים

הזיגזג של ערוץ 10

02/03/2011

רגע לפני שתהפכו את הסלולרי שלכם לטייפ מנהלים, חשוב שתדעו.
השרות 90* יכול להוות אולי אלטרנטיבה למקרה "אין ברירה", אך זה לא פתרון לצורכי הקלטה, שישמש כנשק יום הדין ויעזור לכם בשלב ההוכחות בביהמ"ש.

להמשך קריאה »
תחומי מומחיות

ניתוח ופיענוח שריפות מתיעוד וידאו

באמצעות פענוח וניתוח צילומי זירה ותמונות מוצגים, כפי שתועדו ע"י חוקרי כיבוי אש ובהשוואה לתיעוד מצלמות האבטחה, אשר תיעדו בזירה בזמן פרוץ האש ולעיתים אף את רגע ניצוץ האש הראשון. ניתוח ממצאי זירת שריפה מתיעוד, משמש לצורכי חקר האמת וקידום תהליכי חקירה ומשפט בתיקי נזיקין ובתביעות ביטוח.

להמשך קריאה »
שיפורי איכות סינון רעשים והמרות קבצים בהקלטות שמע
תחומי מומחיות

אודיו – שיפורי איכות, סינון רעשים והמרות קבצים, כהכנה לתמלול

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, אנו מבצעים המרות פורמטים אנלוגי ודיגיטלי לקובצי סאונד בפורמטים שונים לצורך תמלול ו/או הגשת החומר לביהמ"ש.
שיפורי איכות וסינון רעשים מתבצעים הן ע"י ציוד האולפן והן באופן ממוחשב במידת הצורך וברמת דיוק של אלפיות שנייה, כל זאת כמובן תוך שמירה על אותנטיות המקור.

להמשך קריאה »