פענוח תאונות מתיעוד והפקת סרט שיחזור

טופס צור קשר

פיענוח זירת תאונת דרכים

דורון בלדינגר מומחה בניתוח ופיענוח תאונות דרכים ותאונות עבודה, כאשר אלה נלמדות מתיעוד מצלמות אבטחה וכדומה. מעל 20 שנות ניסיון.
עד מומחה בבתי המשפט.
לייעוץ טלפוני ראשוני ללא התחייבות התקשרו: 054-421-2424, או שלחו הודעת whatsapp נשמח לשמוע מכם.

פענוח וניתוח צילומי הזירה והממצאים כפי שתועדו ע"י המז"פ המשטרתי או כפי שמצויים בחומר הראיות אשר הוגש לבית המשפט (כגון: מצלמות אבטחה ו/או תיעוד בוחן תנועה משטרתי, תיעוד שצולם ע"י עדים עוברי הדרך, תיעוד ממצלמות רכב של רכבים אחרים בזירה או ממקורות שונים אחרים).
ניתוח ממצאי זירת התאונה מתיעוד זה, משמשים לצורכי קידום תהליכי חקירה והגעה לחקר האמת העובדתית באשר לנסיבות שהביאו לאותה תאונה.
ישנם מקרים שבהם גם ניתן לצלם סרטון שחזור, לאחר לימוד שלל הממצאים אשר עולים מחומרי הראיות המוקלטות. סרטון השחזור מתעד ומחדד את ההבנה באותן שאלות שנותרו שנויות במחלוקת ללא מענה ופתרון, או בסוגיות אשר מצויות במחלוקת משפטית בין הצדדים.

לדוגמא, מספר תמונות מיתוך חוו"ד בנושא פיענוח תאונת דרכים אשר תועדה באקראי במצלמת אבטחה של פיצוציה קרובה (השוואת הנראה במצלמת האבטחה אל מול צילום איכותי יותר בזירה).

מחד, שחזור והבנת זירת התאונה ע"י צילום איכותי מאותה זווית של מצלמת האבטחה, ובנוסף, ביצוע שחזור מצולם במספר מקורות תיעוד: הן הצומת בה עברו הולכי הרגל והרכב המגיע לקראתם, הן הצגת זווית הראיה של הנהג שברכב ותוך סנכרון רגע המפגש בניהם.

פענוח תאונות מתיעוד והפקת סרט שיחזור

פענוח תאונות מתיעוד והפקת סרט שיחזור

מאמרים נוספים

למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?
מאמרים

למה שמדינת ישראל תערער על תחושותיה של אמא המזהה את בנה בוידאו החמאס?

מיד עם פרסומו של סרטון החמאס, בו מראים לראשונה את אברה מנגיסטו, השבוי בידיהם כבר 8.5 שנים, התחילו הדעות החלוקות, הספקולציות, מקדמי האג'נדות והמומחים השונים לבחוש. כל ערוץ תקשורת, יצא עם כתבת תחקיר משלו ונראה כאילו המכנה המשותף לכולם, הוא הספק, או אולי יצירת הספק במכוון, בשאלה: האם אכן מדובר באברה מנגיסטו או באחיזת עיניים?

להמשך קריאה »
בדיקת אותנטיות הקלטה
תחומי מומחיות

בדיקת אותנטיות הקלטה

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, תוכנות ייחודיות וניסיון רב בתחום, אנו מבצעים בדיקות לאיתור עריכה / "בישול". בהקלטות וידאו ברמת הפריים הבודד (1/25 משניה) ובהקלטות סאונד ברמת דיוק של אלפיות השניה (1/1000). כל הממצאים והמסקנות בנוגע למקוריות ההקלטה,איתור בישולים, השמטות או תוספות, נרשמים בדוח מסודר המוגש במסגרת חוות דעת לביהמ"ש.

להמשך קריאה »
דין בוזגלו כדין קצב
מאמרים

דין בוזגלו כדין קצב

24/05/2011

בעקבות פסיקת בג"צ האחרונה, בעניינו של משה קצב ודחיית ביצוע גזר הדין עד לערעור בעליון, נשאלת השאלה האם לא נכון לטבוע כי דין בוזגלו יהיה זהה לדין קצב, בהתאמה ל"דין ידלין כדין בוזגלו".

להמשך קריאה »
פענוח זירות פשע מתיעוד
תחומי מומחיות

פענוח זירות פשע מתיעוד

פענוח וניתוח צילומים והקלטות מזירות עבירה, עפ"י הממצאים שתועדו ע"י המז"פ המשטרתי או כפי שמצויים בחומר ראיות אשר הוגש לבית המשפט (תיעוד ממצלמות אבטחה אקראיות ו/או צילומים והקלטות ממקורות שונים נוספים) ותוך השוואתם לממצאים ברי השוואה המצויים בתיק המשפטי, כגון: עקבות נעלים, עקבות צמיגים, זיהוי חשודים ועוד.
ניתוח ממצאי זירת הפשע מתיעוד, משמש לצורכי קידום תהליכי חקירה ומשפט והגעה לחקר האמת העובדתית.

להמשך קריאה »