שילוב תמלול חזותי עם הקלטת אודיו / וידאו

טופס צור קשר

שילוב של תמלול חזותי בתוך כדי הקלטת שמע או סרטון וידאו

שילוב של תמלול ככתוביות הרצות בסרטון וידאו מאפשר לביהמ"ש הבנה טובה יותר של הדברים שנאמרו בהקלטה, ללא הצורך במעקב אחרי מסמכי התמלול אשר מוגשים בנפרד.
כאשר השופט רואה את התמונה, שומע את המלל (שלעיתים אינו ברור דיו) תוך קריאה של מלל זה ככיתוביות בגוף הסרט, אשר מופקות כך שהן מוצגות בסינכרון מלא לקצב אמירת הדברים, ניתן להתרשם מהראיה בצורה מיטבית.

כך לדוגמא, בקטע חקירה של נאשם. (ר. זדורוב בתיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל)
ניתן גם להציג את שורות המלל בצורה חזותית טובה יותר ע"י צביעת כתוביות המלל כל אחד מהדוברים בצבע שונה.

(ראה לעניין זה, זדורוב ב"לבן" והחוקר ב"צהוב").

וכך גם אם מדובר בקטע הקלטת שמע, שאין בו וידאו, אך רוצים להשיג את האפשרות להציג את המלל הכתוב בתוך כדי התנהלות השיחה (ובסינכרון מדוייק לנאמר), מבלי שידרש לחפש את קטע ההקלטה מנפרד מהחיפוש של אותו קטע בתמליל המודפס.

מאמרים נוספים

דין בוזגלו כדין קצב
מאמרים

דין בוזגלו כדין קצב

24/05/2011

בעקבות פסיקת בג"צ האחרונה, בעניינו של משה קצב ודחיית ביצוע גזר הדין עד לערעור בעליון, נשאלת השאלה האם לא נכון לטבוע כי דין בוזגלו יהיה זהה לדין קצב, בהתאמה ל"דין ידלין כדין בוזגלו".

להמשך קריאה »
יעוץ הכוונה והכנת שאלות למומחים בחקירה נגדית
תחומי מומחיות

יעוץ, הכוונה והכנת שאלות למומחים בחקירה נגדית

במסגרת הטיפול בתיק המשפטי, מומלץ להיעזר במומחים שמלווים את עורכי הדין, הן מבחינת יעוץ והכוונה בכיווני חקירה אפשריים והן מבחינת הגדרת וכתיבת השאלות לחקירות נגדיות של מומחי הצד שכנגד ו/או המשטרה ו/או הפרקליטות.

להמשך קריאה »
וידאו - שיפורי איכות והמרות קבצים
תחומי מומחיות

וידאו – שיפורי איכות והמרות קבצים

באמצעות ציוד אולפן ייחודי ומשוכלל, אנו מבצעים שיפורי איכות להקלטות וידאו המתקבלות ממקורות שונים (בהירות, חדות וצבע), מבצעים המרות וידאו אנלוגי ודיגיטלי לפורמטים שונים 1:1 למקור ותוך שמירת המקור.
לכידות תמונות סטילס מוידאו מתבצעות ברמת ה-Frame, ברזולוציה של 1/25 שנייה.

להמשך קריאה »
איך אתם ישנים בלילה?
מאמרים

איך אתם ישנים בלילה?

07/05/2010

חיבור מאת דורון בלדינגר, לזכרה של תאיר ראדה ז"ל ובעקבות תגובת מח"ש שלא לחקור תלונה שהוגשה ע"י צוות מז"פ אזרחי, נגד מומחה הנעלים של המשטרה בחשד לעריכה וזיוף עקבות נעליו של זדורוב על מכנסי המנוחה.

להמשך קריאה »
הדם אותו דם, ההבדל הוא באדם.
מאמרים

פטירתו של החוק בישראל

26/05/2011

לאחר כשלושה חודשים, בג"צ החליט לדחות את העתירה שהוגשה בעניין תיק הרצח של תאיר ראדה ז"ל, למרות שבפועל לא הפרקליטות ולא בג"צ מצאו לנכון להשיב לגופו של עניין על אף אחת מהטענות הרבות שעלו בעתירה.

להמשך קריאה »